Ekektrofly til salgs

Forsiden Forum Kjøp og Salg Ekektrofly til salgs

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #3562
    Harald Olsen
    Gjest
    1. Wild Thing 40, komplett med servoer, 3s LiPo 2200 mAh motor og regulator. Bare sett inn mottager å fly.Symetrisk vinge, VS 120 cm. Et morsomt fly som tar av på et par meter. lett å fly, men ingen ny begyner modell. Kr. 1200,
    2. Havard med fansy fargeskjema, fiolett og gul, selges med servoer. VS 125       SOLGT
    3. Wild Hots og Wild Thing (liten 1m vs) begge med alt: motor regulator, servoer og Graupner HOTT mottagere. Selges sammen med Graupner MC24 sender, ombygget til 2,4 med originale Graupner deler. her følger med sele, sender-pult, Graupner Smart Box for telemetri. Et byggeset for en Depron moldell, urørt i eske og en eske med propeller, LiPo mmm. Kr. 5000,-
    4. Electrik Hots 1,32 vs Har alt servoer, motor og regulator, men ikke mottager. Dette er et DIGERT fly som flyr fantastisk. Det må fraktes helt da det ikke er til å demontere. Kr. 1400,- Jeg sender bilder av flyene, fant ingen lenk for å sette inn bilder!?

    Ta gjerne kontakt på telefon 99485079

    #3563
    FrodeE
    Deltaker

    Hei!

    For å sette inn bilder må du være logget inn. Du kan opprette bruker via «login»-knappen oppe til høyre. Da får du mulighet til å legge dem inn via «Attachments: Choose File» når du skriver inn en post i forumet.

    Lykke til med salget  😀

    #3574
    Harald Olsen
    Deltaker

    FrodeE  Hei! Dette fant jeg ikke ut av? Det ser ut til at jeg er innlogget, men fant ingen Attachments: Choose File. .

    Harald

    #3579
    Arne Husby
    Deltaker

    Knappen ligger helt nederst til venstre. Du ser den bare når du er logget inn. Den knappen er merket «Velg fil».

    #3612
    torska
    Deltaker

    Hei Harald, jeg kjøper din Harvard.  Fløy over oss når vi lekte i gata.  Må prøve noe annet enn seilfly.

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.